Доставка та оплата

Прийом замовлень відбувається цілий рік на увесь представлений асортимент. Після оформлення замовлення через сайт на Вашу електронну поштову адресу, вказану Вами при реєстрації замовлення, ОБОВ'ЯЗКОВО прийде автоматичний лист підтвердження Вашого замовлення. Якщо Ви не отримали листа просимо зв'язатися з нами по телефону.

Відправка замовлень здійснюється після того, як наші співробітники зв'яжуться з Вами за вказаним Вами номером телефону протягом одного робочого дня для підтвердження та уточнення: посадкового матеріалу, суми, місця, часу. Відправка рослин з закритою кореневою системою здійснюється щотижня на протязі всього вегетаційного періоду. Відправка рослин з відкритою кореневою системою та рослини які потрібно висаджувати весною чи восени доставляються два рази на рік: березень - квітень і вересень - жовтень.

Наші співробітники відправляють Вам замовлення за вказаною адресою і відправляють смс-повідомлення з номером накладної. Коли Ваше замовлення прибуде на вказане відділення, Ви отримаєте смс-повідомлення, що можна забрати посилку.

ДОСТАВКА

Здійснюється по всій території України. Отримати замовлення можна в будь-якому відділенні "Нової Пошти" у Вашому місті. Як варіант доставки вантажу може бути "ІнТайм" або "УкрПошта". Якщо Вам не зручний жоден із запропонованих варіантів, будь ласка, телефонуйте нам (див. Контакти) і ми разом підберемо найбільш сприятливий для Вас варіант доставки.

При відправці міжміських замовлень транспортними перевізниками рослини упаковуються в картонні коробки з маркуванням "Верх" і "Крихкий вантаж". При отриманні замовлення у перевізника необхідно перевірити цілісність упаковки. У разі порушення цілісності упаковки (пом'ята, порвана коробка) претензії до перевізника.

Зверніть увагу! Якщо у Вашому місті є декілька складських приміщень обраної транспортної компанії, обов'язково вказуйте, на якому саме складі вам зручно отримати замовлення. В іншому випадку посилка буде відправлена ​​на центральний склад. При доставці до складу транспортної компанії, замовлення зберігається на складі не більше певної кількості робочих днів (див. час безкоштовного зберігання згідно умов вибраної Вами служби доставки), після чого відправляється назад! Отримати замовлення може тільки людина, зазначена в транспортній декларації як одержувач. Для отримання посилки Вам необхідно обов'язково при собі мати посвідчення особи (паспорт) і номер накладної зазначений у смс-повідомленні!

Зверніть увагу! При замовленні від 350 гривень - доставка безкоштовна. Розрахунок за переказ коштів дивіться в розділі про оплату. При замовленні на суму до 350 гривень - послуги доставки оплачуються клієнтом при отриманні товару. Актуальну вартість послуг і терміни доставки Ви можете дізнатися на офіційних сайтах компаній.

  • Час безкоштовного зберігання (коли одержувач з яких-небудь причин не забирає посилку): 5 днів
  • Адреси відділень можна подивитися тут
  • Розрахувати приблизну вартість доставки можна тут
  • Відстежити транспортний маршрут посилки можна тут

Переваги - швидко, надійно, можлива оплата при отриманні.
Недоліки - необхідність доїзду на склад.

  • Час безкоштовного зберігання (коли одержувач з яких-небудь причин не забирає посилку): 10 днів
  • Адреси відділень можна подивитися тут
  • Розрахувати приблизну вартість доставки можна тут
  • Відстежити транспортний маршрут посилки можна тут

Переваги - додатковий вибір транспортної компанії та її складів.
Недоліки - необхідність доїзду на склад, тільки передплата.

  • Час безкоштовного зберігання (коли одержувач з яких-небудь причин не забирає посилку): 20 днів
  • Поштові індекси відділень можна дізнатися тут
  • Розрахувати приблизну вартість доставки можна тут
  • Відстежити транспортний маршрут посилки можна тут

Переваги - величезний вибір відділень по всій Україні, можлива оплата при отриманні.
Недоліки - не надійно, довга процедура оформлення в часі, необхідність доїзду в поштове відділення.

Особливості роботи "УкрПошти". Коли замовлення прийде на Ваше поштове відділення, листоноша доставить повідомлення у Вашу поштову скриньку. Для отримання посилки необхідно заповнити дане повідомлення паспортними даними та прийти з ним і паспортом на "УкрПошту" - забрати посилку. Якщо після відправки Вашого замовлення ви не отримуєте повідомлення, довгий час (15-20 днів), будь ласка зателефонуйте нам і повідомте номер Вашого замовлення.

ОПЛАТА

При оформленні замовлення в нашому магазині Ви можете вибрати зручний для Вас спосіб оплати:

  • Післяплата
  • Безготівковий розрахунок (переказ на картку "ПриватБанк")

 

Післяплата

Вартість замовлення (має бути без решти) та доставку Ви оплачуєте в момент його отримання. При замовленні до 350 грн за доставку оплачуєте Ви, а від 350 грн доставка безкоштовна для Вас. Додатково, при отриманні замовлення, Ви маєте оплатити зворотний рух коштів (переказ), що нараховується перевізником.

Актуальну вартість послуг і терміни доставки Ви можете дізнатися на офіційних сайтах компаній (див. Доставка).

Переваги - можливість оплати при отриманні, отримання і оплата товару в одному місці, доступно по всій Україні.
Недоліки - порівняно висока комісія за послугу переказу грошей.

Безготівковий розрахунок

Зручний і сучасний вид оплати доступний для всіх жителів України. Після оформлення замовлення на вказану Вами електронну адресу, надсилається рахунок з банківськими реквізитами для оплати (номер карточки та прізвище одержувача). При бажанні ці реквізити можуть бути вказані в смс-повідомленні Вашого мобільного телефону. Оплату можна здійснити в будь-якому відділенні, терміналі "ПриватБанк".

Зверніть увагу! Повідомте нам про здійснення оплати по телефону або на електронну адресу.

Переваги - ​​швидкий платіж, низька комісія, доступно по всій Україні.
Недоліки - необхідна наявність терміналу "ПриватБанк".

Якщо у Вас залишилися ще питання з приводу оплати та доставки прохання звертатися за вказаними на сайті телефонами та електронною адресою.

Ви дивилися
Немає переглянутих товарів
Фільтр
Знайдено 5 
Видалити список?
Для того, що б додати товар в список бажань, що Вам потрібно